مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 13:072022-06-23سياسي

بزرگداشت شهیدحیدری در نهاوند برگزار می شود


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مراسم بزرگداشت شهید آیت الله حیدری تنها شهید حادثه هفتم تیر استان همدان در نهاوند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، امیر بحیرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیین ملی بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید آیت الله محمدعلی حیدری به عنوان تنها شهید استان همدان در حادثه تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم برنامه های جانبی مانند برپایی نمایشگاه نیز اجرا خواهد شد افزود: این مراسم در مصلی نماز جمعه شهر نهاوند با حضور آیت الله اراکی عضو مجلس خبرگان و با مداحی آهنگران و حضور مسئولان، مردم و خانواده های شهدای شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: شهید آیت الله محمد علی حیدری شاگرد حضرت امام و شخصیتی مبارز و ارزشمند بود که در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سهم بسزایی در شکل گیری نظام اسلامی و پیروزی آن بویژه در استان همدان و نهاوند داشت.

وی افزود: این شهید بزرگوار در سن 30 سالگی توانست به مقام مرجعیت برسد و از محضر درس بزرگانی همچون آیت الله بروجردی، حضرت امام خمینی(ره) و آیت الله اراکی بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهیدحیدری در نهاوند برگزار می شود

بزرگداشت شهیدحیدری در نهاوند برگزار می شود