مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 11:572022-06-23اقتصادي

افزایش 9 درصدی میزان پرونده های ورودی به دادگستری گیلان


قائم مقام رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به مختومه شدن 520 هزار پرونده در استان گیلان گفت: بر اساس آمار 525 هزار و 461 پرونده وارد شعب دادگستری گیلان در شورای حل اختلاف و دادسراها وجودد دارد که این نشان دهنده افزایش 9 درصدی میزان پرونده های ورودی به دادگستری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجید الهیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دادگستری مرجع رسیدگی به  ساخت و سازهای غیرمجاز نیست، اظهار کرد: بر اساس قانون مهم ترین و تنها مرجع رسیدگی به ساختت وسازهای غیرمجاز  و بدون پروانه ساخت با کمیسیون ماده 100 می باشد.

وی یکی از دلایل  بازدیدهای رییس کل دادگستری گیلان از ساختمان های بدون مجوز ساخت را آشنایی با آخرین وضعیت ساخت وساز غیرمجاز در گیلان دانست و افزود: ساختمان هایی که بدون مجوز و رعایت مشخصات فنی ساخته شده باشند با حکم دستگاه قضایی تخریب خواهند شد.

قائم مقام رییس کل دادگستری گیلان با تأکید بر لزوم توجه به عدم اجازه ساخت و سازهای غیر مجاز توسط مسؤولان و متولیان مربوطه گفت: یکی از مشکلات موجود در استان گیلان ساخت و ساز در حریم ساحل، منابع طبیعی و بسترهای تالاب است که اجازه قابلیت تغییر کاربری و استفاده به نفع مردم را نداشته و همین امر معضلاتی را برای گیلان ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 9 درصدی میزان پرونده های ورودی به دادگستری گیلان

افزایش 9 درصدی میزان پرونده های ورودی به دادگستری گیلان