مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-23حوادث

مطالبات خانواده خبرنگاران کشته شده در سانحه اتوبوس


بیش از 20 خبرنگاری که دعوت سازمان حفاظت محیط زیست برای بازدید از پروژه های احیای دریاچه ارومیه را پذیرفته بودند هیچگاه فکر نمی کردند که ماموریتشان با اتوبوس غیراستاندارد و رایگانی که میزبانشان از کارخانه سیمان تهیه کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بیش از بیست خبرنگار از رسانه های مختلف کشور حوالی ساعت 6 صبح روز چهارشنبه، دوم تیرماه سال 1400 راهی فرودگاه مهرآباد تهران شدند که خود را به پرواز نیم ساعت بعد به مقصد ارومیه برسانند.

پروازی که شروع ماموریتی بود که عنوان تور رسانه ای برای بازدید از پروژه های ستاد احیای دریاچه ارومیه برایش انتخاب شد و نخستین مقصدش بازدید از تونل زاب در شهرستان پیرانشهر بود.

بازدید از تونل علیرغم تمام خلاها ایمنی و سهل انگاری هایی که از سوی تیم برگزارکننده وجود داشت، به خیر گذشت و به سلامت به پایان رسید؛ مقصد بعدی سد کانی سیب بود که ظاهرا زمان بازدید از آن طبق برنامه ریزی انجام شده پیش نرفته بود.

بازدیدی که البته هیچ گاه انجام نشد و در میانه مسیر اتوبوس نامناسبی که برای انتقال خبرنگاران به این محل درنظر گرفته شده بود، در جاده ای نامناسب واژگون و منجر به مرگ دو خبرنگار ایسنا و ایرنا یعنی مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی و مصدوم شدن دیگر خبرنگاران حاضر در این اتوبوس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات خانواده خبرنگاران کشته شده در سانحه اتوبوس

مطالبات خانواده خبرنگاران کشته شده در سانحه اتوبوس