مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 17:522022-06-22سياسي

امکان ملاقات مجازی زندانیان در 15 استان/ همه پابند های الکترونیک تولید داخل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد کاظمی فرد روز چهارشنبه در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه با اشاره به هوشمندسازی دستگاه قضایی افزود: - معاون قوه قضاییه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: اکنون در 15 استان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی امکان ملاقات مجازی خانواده زندانیان با خانواده هایشان برقرار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد کاظمی فرد روز چهارشنبه در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه با اشاره به هوشمندسازی دستگاه قضایی افزود: امروز در قوه قضاییه با بهره گیری از فناور های نوین محدودیت زمانی و مکانی از بین رفته است و ایرانیان خارج از کشور می توانند ابلاغیه های خود را ببینند و در دادرسی های برخط شرکت کنند.

وی ادامه داد: اکنون تنها 25 درصد از زندانیان با اعزام فیزیکی در جلسه دادرسی شرکت می کنند و در سال1400 تعداد 225 هزار جلسه رسیدگی الکترونیکی برگزار شده است.

کاظمی فرد درباره استفاده از پابند الکترونیک گفت: در سال گذشته 6900 زندانی از پابند های الکترونیک استفاده کردند و از ابتدای استفاده از این امکان برای گذران دوران حبس تاکنون حدود 14 هزار زندانی از این امکان بهره مند شدند که این امکان بسیار خوب و مفید و در کاهش جمعیت کیفری موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ملاقات مجازی زندانیان در 15 استان/ همه پابند های الکترونیک تولید داخل است

امکان ملاقات مجازی زندانیان در 15 استان/ همه پابند های الکترونیک تولید داخل است