مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 17:022022-06-22اقتصادي

کنسرت لاکچری ؛ بلیت کنسرت ابی ارزان تر از حجت اشرف زاده !


قیمت تک بلیت کنسرت برخی از خوانندگان ایرانی در بازار سیاه به 2 میلیون تومان هم رسیده است در حالی که کنسرت برخی از خوانندگانی مانند ابراهیم حامدی در کالیفرنیا معادل یک میلیون و 932 هزار تومان است.

- کنسرت لاکچری ؛ بلیت کنسرت ابی ارزان تر از حجت اشرف زاده ! قیمت تک بلیت کنسرت برخی از خوانندگان ایرانی در بازار سیاه به 2 میلیون تومان هم رسیده است در حالی که کنسرت برخی از خوانندگانی مانند ابراهیم حامدی در کالیفرنیا معادل یک میلیون و 932 هزار تومان است.

مهسا بهادری نوشت: : رستوران لاکچری، ماشین لاکچری و حتی تئاتر لاکچری را دیده و شنیده بودیم؛ اما کنسرت لاکچری پدیده عجیبی است که اتفاقا از آن هم استقبال می شود، البته از جانب افرادی که وضعیت معاششان بسیار خوب است و دخلشان بسیار بیش تر از خرجشان است، به قدری که توانایی پرداخت هزینه بلیت 4 میلیون تومانی را هم دارند.

بلیت هایی که تیر خلاص بر پیکر بی جان فرهنگ است اما چه کسی از این ماجرا گلایه دارد؟ تقریبا هیچ کس! سامانه خرید بلیت که باز می شود، دلال آن را با قیمت 300 تا 500 هزار تومان می خرد، سالن در کمتر از نیم ساعت پر می شود.

تا اینجای کار خواننده و برگزار کننده از شرایط و پر شدن سالن رضایت کامل دارند؛ اما نوبت به مخاطبی می رسد که دوست دارد صدای خواننده مورد علاقه اش را به صوت زنده بشنود اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت لاکچری ؛ بلیت کنسرت ابی ارزان تر از حجت اشرف زاده !

کنسرت لاکچری ؛ بلیت کنسرت ابی ارزان تر از حجت اشرف زاده !