مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 15:272022-06-22سياسي

فقر مراتع و کم آبی اصلی ترین مشکل عشایر خراسان جنوبی است


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی فقر مراتع و کم آبی را اصلی ترین مشکل عشایر ذکر کرد و گفت: عشایر در حوزه دام با مشکل جدی مواجه هستند.

- مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: یکی از کانون های جمعیتی عشایر در نهبندان و سربیشه قرار دارد.

وی با بیان اینکه مشکلات متعددی برای عشایر با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: عشایر قشر زحمت کش و مولد هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عشایر در حوزه دام با مشکل جدی مواجه هستند، یادآور شد: با وجود بارندگی های خوبی که داشتیم، در حال حاضر با فقر مراتع روبرو هستیم.

نخعی با بیان اینکه بازار دام مناسب نیست، ادامه داد: در این شرایط عشایر ما با سطح پایین درآمدی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه برای بررسی مشکلات عشایر جلساتی با وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان عشایر داشتیم، افزود: در این جلسات مشکلات حوزه دام، مشکلات زیرساختی، آبرسانی و جاده های ارتباطی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آبرسانی به قلعه ریگ و ملک پارویی مورد توجه است، اضافه کرد: تجهیز چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر مراتع و کم آبی اصلی ترین مشکل عشایر خراسان جنوبی است

فقر مراتع و کم آبی اصلی ترین مشکل عشایر خراسان جنوبی است