مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 15:172022-06-22سياسي

راهبرد جدی جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی مردم است


نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: تامین امنیت غذایی راهبرد جدی وزارت جهاد کشاورزی است بسیج جامعه کشاورزی با روحیه جهادی، اخلاص و خستگی ناپذیری می تواند در تامین امنیت غذایی همراه جهاد کشاورزی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم گرامیداشت دهمین سالروز قشربسیج جامعه کشاورزی که ظهر امروز در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی تهران در کرج برگزار شد، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، بر ضرورت توجه به تجارب گذشته در برنامه ریزی برای آینده تاکید کرد .

وی افزود: بسیج جامعه کشاورزی با سایر اقشار بسیج متفاوت است چرا که ریشه آن در جهاد سازندگی است که باید تلاش شود که این ریشه حفظ، یادآوری و ارج گذاری شود و به عنوان مبنا برای سایر بخش ها قرار گیرد.

چون در جهاد سازندگی ناممکن هایی ممکن شد و در روزهای سخت دفاع مقدس ابتکارات فوق العاده ای به وجود آمد.

در جهاد سازندگی ریشه هایی برای بسیج جامعه کشاورزی وجود دارد که باید نقاط مثبت و ارزشمند یادآوری و حفظ شود و مبنای کارهای آینده قرار گیرد.

  این مسؤول بر لزوم ارزیابی علمی فعالیت های بسیج جامعه کشاورزی در چند سال گذشته تاکید کرد و افزود: این ارزیابی باید منصفانه صورت گیرد و اشکالات با روحیه بسیجی شناسایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد جدی جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی مردم است

راهبرد جدی جهاد کشاورزی تامین امنیت غذایی مردم است