مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 15:022022-06-22اقتصادي

8 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در ورامین تخریب شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: برحسب دستور مقام قضایی شهرستان ورامین و مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز تعداد 7 فقره بنای غیرمجاز در منطقه قویینک زهری به مساحت 8 هزار مترمربع تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، محسن بناییان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ورامین اظهار کرد: شهرستان ورامین قطب کشاورزی استان تهران است، اگر زمین کشاورزی در شهرستان تغییر کاربری پیداکند بی شک کشاورزی منطقه با مشکل مواجه خواهد شد، به همین منظور هرگونه تغییر کاربری در زمین های کشاورزی باید با مجوز رسمی جهاد کشاورزی باشد.

  وی گفت: در همین راستا در منطقه قویینک زهری از بخش مرکزی شهرستان ورامین 7 فقره بنای غیر مجاز در حال ساخت و ساخته شد به مجموع 8 هزار متر که دیوار کشی، بنای مسکونی و سوله بودتخریب شد، در همین خصوص 8 فقره حکم صادره قطعی نیز به متراژ 2 هزار متر اجرایی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین افزود: این تخریبها و ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در راستای دستور مقام قضایی صورت می گیرد و هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز و فاقد مجوز برخورد می شود.

بناییان بیان داشت: تغییر کاربری زمین های کشاورزی منطقه خط قرمز مدیریت جهاد کشاورزی است، در صورت مشاهد با موارد فوق برخورد و به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در ورامین تخریب شد

8 هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در ورامین تخریب شد