مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 12:322022-06-22فرهنگي

برگزاری افتتاحیه بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک در نهاوند


آیین افتتاحیه بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در نهاوند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، پیش از ظهر امروز و همزمان با برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان، آیین افتتاحیه بخش جنبی این جشنواره با حضور جمعی از خانواده ها و کودکان و نوجوانان در تالار اندیشه اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این مراسم گفت: امسال برنامه های اصلی بیست و هفتمین رویداد بین المللی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان برگزار می شود و برنامه های جنبی جشنواره نیز در شهرستان های استان اجرا خواهد شد.

امیر بحیرایی گفت: در این راستا ویژه برنامه شادمانه کودک و نوجوان با هدف ایجاد شور و نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان اجرا می شود.

وی هدف از برپایی این برنامه را ایجاد نشاط در کودکان عنوان کرد و افزود: در برنامه افتتاحیه برنامه های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود که هدف آن امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه به ویژه نوجوانان است.

بحیرایی افزود: علاوه بر این برنامه تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان تولد به سبک حیوانات که کاری جذاب و موزیکال است، در چهار نوبت طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ساعت 10 و 11 صبح در تالار اندیشه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری افتتاحیه بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک در نهاوند

برگزاری افتتاحیه بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک در نهاوند