مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:122022-06-22سياسي

تخریب 6 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در باغ های نهاوند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از تخریب 6 بنای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان خبر داد.

- عباس آزادبخت امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نهاوند اظهار داشت: قلع و قمع تعداد 6 فقره مستحدثات غیرمجاز در اراضی باغی در این شهرستان طی روز گذشته انجام شد.

وی افزود: در اجرای مفاد تبصره دو از ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مصوب سال 1374 و اصلاحات سال 1385 و در راستای اجرای مفاد احکام قطعی صادر شده، تعداد 6 فقره بنای غیرمجاز در اراضی باغی شهرستان نهاوند قلع و قمع شد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند افزود: قلع و قمع و تخریب بناهای احداثی که مجموعا 850 متر مربع بوده است با حضور مقام قضایی، کارشناسان امور اراضی اداره جهاد کشاورزی و فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان و نیروی انتظامی شهرستان  انجام شد.

وی اضافه کرد: به منظور حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با هرگونه نصب کانکس، ساخت اتاقک و تخلیه مصالح ساختمانی که در حکم تغییر کاربری در اراضی کشاورزی محسوب میشود طبق قانون برخورد می شود.

آزادبخت خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از هرگونه اقدام سودجویانه که موجب تضییع حقوق عامه می شود، می توانند تغییر کاربری های غیرمجاز را به اداره امور اراضی جهاد کشاورزی نهاوند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 6 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در باغ های نهاوند

تخریب 6 فقره ساخت و ساز غیر مجاز در باغ های نهاوند