مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-21سياسي

کنگره ملی شهدای عشایر میزبان 1200 مهمان از سراسر ایران بود


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد تبیین، بزرگداشت مقام شهدا، حضور بیش از یک هزار و 200 مهمان خارج از استان و بیش از 4 هزار نفر از هم استانی هایمان در اجلاس نهایی کنگره از مهمترین دستاوردهای این برنامه بود.

- علی محمد اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص دستاوردهای کنگره ملی بزرگداشت یازده هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، گفت: از ماه های گذشته با عنوان استقبال از این کنگره تحولات معنوی بسیار خوبی در استان ایجاد شد و وحدتی بین مردم و مسئولان به وجود آمد که بسیار مهم است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به دنبال وحدت اقوام بودیم و این مهم در کنگره محقق شد، افزود: برنامه های متعددی توسط گروه های مختلف سرود، شعرا، خانواده های شهدای مدافع حرم و سخنرانان اصلی برنامه در کنگره اجرا شد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین، بزرگداشت مقام شهدا، حضور بیش از یک هزار و 200 مهمان خارج از استان و بیش از 4 هزار نفر از هم استانی هایمان در اجلاس نهایی کنگره از مهمترین دستاوردهای این برنامه است.

اکبری اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری در بسیاری از موضوعات دارای شاخص های اولیه بود که حضور مهمانان کشوری و لشکری در استان نیز نشانگر توانمندی مردم ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدای عشایر میزبان 1200 مهمان از سراسر ایران بود

کنگره ملی شهدای عشایر میزبان 1200 مهمان از سراسر ایران بود