مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-21سياسي

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از بازداشتگاه اوین


رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازداشتگاه اوین بازدید کردند و در نشستی صمیمی با رییس سازمان زندان ها به بررسی موضوعات مربوط به زندان ها پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در راستای تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر بازدید نمایندگان مجلس از زندان ها، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در بازداشتگاه اوین، ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز با مددجویان دیدار و گفتگو کردند.

محمدحسن پیرزاده، مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضاییه با اشاره به بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ندامتگاه اوین گفت: در راستای تعامل میان قوه قضاییه و قوه مقننه تفاهم نامه ای در 1400/11/30 میان دو قوه منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم نامه در راستای تعامل بین دو قوه و هم افزایی در جهت نظارت بر حسن اجرای قانون و استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم در حل و فصل پرونده های کثیر الشاکی و تبادل نظر در خصوص اصلاح قوانین و مقررات و استفاده از نظرات کارشناسی قوه قضاییه در تطبیق قوانین در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی است.

وی همچنین اضافه کرد: در همین راستا ریاست قوه قضاییه نیز تاکید کرده است که زمینه بازدید از زندان ها را فراهم شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از بازداشتگاه اوین

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از بازداشتگاه اوین