مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 17:572022-06-20سياسي

باغ موزه دفاع مقدس در ورامین راه اندازی شود


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس در ورامین که از سوی بنیاد حفظ آثار در حال پیگیری است می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، هفتمین جلسه منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران عصر امروز به میزبانی شهرستان ورامین در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهم ترین تلاش های انجام گرفته از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین، توجه ویژه به تحقق شعار سال در حمایت از تولید و اشتغال است.

وی گفت: در دو سال گذشته و با وجود شیوع ویروس کرونا، اعضای شورای فرهنگ عمومی ورامین با حضور در صدها مرکز تولیدی و گفت وگو با صاحبان صنایع توانسته اند، بخشی از مشکلات و مسائل آنان را برطرف کرده و طی این مدت با رفع موانع تولید، بیش از یک هزار شغل در ورامین ایجاد شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: به منظور معرفی واحدهای تولیدی و محصولات تولید شده در شهرستان ورامین، از تمامی ظرفیت های محیطی و تبلیغی از جمله فضای مجازی شهرستان استفاده شده و این واحدها در نمازجمعه به مردم معرفی می شوند؛ ضمن اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس در ورامین راه اندازی شود

باغ موزه دفاع مقدس در ورامین راه اندازی شود