مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 15:322022-06-20پزشكي

مشکلات درمانی و اشتغال گریبان گیر 2000 بیمار خاص خراسان جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بیماران خاص استان با برخی مشکلات از جمله اشتغال، اسکان و برخی تجهیزات پزشکی مواجه هستند که حل این مشکلات نیازمند مشارکت خیرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در کارگروه بررسی مشکلات بیماران خاص استان، اظهار داشت: اقدامات مجمع خیرین سلامت کمک شایانی در حوزه درمان، بهداشت و سلامت دارد و اقدامات این مجموعه، قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: تمام دستگاه های متولی باید همراهی های لازم را با مجمع خیرین سلامت داشته باشند تا از این ظرفیت نهایت استفاده را در توسعه زیرساخت های بهداشتی استان و حل مشکلات بیماران خاص داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مرکز جامع بیماران خاص به عنوان ظرفیت درمانی ارزشمندی و برای استان ضروری است که باید مورد حمایت خاص دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت قرار گیرد.

طالبی با اشاره به مصوبات این جلسه هم گفت: با امضای استاندار خراسان جنوبی مکاتبه ای با وزیر بهداشت و درمان صورت گیرد تا چارت سازمانی مرکز جامع بیماران خاص استان ابلاغ شود و نیروی انسانی مورد نیاز پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات درمانی و اشتغال گریبان گیر 2000 بیمار خاص خراسان جنوبی

مشکلات درمانی و اشتغال گریبان گیر 2000 بیمار خاص خراسان جنوبی