مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-20دانش

خانه خلاق و گردشگری در دانشگاه علمی کاربردی کردستان راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علمی کاربردی کردستان گفت: دانشگاه علمی - کاربردی در راستای ایجاد شغل در جامعه تلاش می کند و برای تحقق این موضوع خانه خلاق و گردشگری در دانشگاه علمی کاربردی سنندج راه اندازی می شود - دانشگاه علمی - کاربردی  کردستان بدون کنکور ثبت نام می کند رییس دانشگاه علمی - کاربردی استان کردستان از پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عادل سی وسه مرده ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه های استان در سنندج، با بیان اینکه رشته های دانشگاه علمی کاربردی مورد تایید وزارت علوم کشور است اظهار کرد: این دانشگاه در رشته های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام می کند و متقاضیان برای پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی واحدهای دانشگاهی می توانند با ورود به سامانه اینترنتی ko.

uast.

ac.

ir سازمان سنجش و مطالعه دفترچه ثبت نام و اطلاع از رشته های موجود و شرایط ثبت نام بدون آزمون در این دانشگاه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش کارشناسی ناپیوسته از 29 خرداد سال جاری آغاز شده و تا پنجم تیر ماه ادامه دارد افزود: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی نیز از 14 تیر لغایت 21 تیر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق و گردشگری در دانشگاه علمی کاربردی کردستان راه اندازی می شود

خانه خلاق و گردشگری در دانشگاه علمی کاربردی کردستان راه اندازی می شود