مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-20پزشكي

همدان با مشکل جدی کمبود پرستار مواجه است/ افزایش مهاجرت پرستاران


رییس نظام پرستاری همدان با بیان اینکه مردادماه نیروهای طرحی زیادی از سیستم درمان همدان خارج می شوند گفت: اگر جایگزینی برای این نیروها نباشد سیستم بهداشت و درمان همدان با چالش مواجه خواهد شد.

- هادی زرینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در ایام کرونا پرستاران همدان با تلاش و ایثار بسیار برای عبور از بحران کمک کردند اظهار کرد: تعدادی از نیروها در این ایام شرکتی و تعدادی نیز طرحی بودند.

وی با بیان اینکه دوران کرونا کار تعدادی از پرستاران طرحی تمام شده بود اما به خاطر نیاز شدید بیمارستان ها، وزارت بهداشت از طریق تمدید طرح آنها را در سیستم نگاه داشت گفت: هر 6 ماه یک بار طرح این پرستاران تمدید و در مجموع پنج و نیم سال به خاطر نیاز به کار گرفته شدند.

رییس نظام پرستاری همدان با بیان اینکه در اوج کرونا تمدید طرح نیز نتوانست نیازها را کامل برطرف کند چراکه مشکل کمبود پرستار کشوری است ادامه داد: طرح دیگری به نام پرستاران 89 روزه اجرا شد که افرادی داوطلبانه با حقوق و ساعات اضافه کاری بسیار کم به کار گرفته شدند.

وی با بیان اینکه به این پرستاران قول داده شد تبدیل وضعیت می شوند و استخدام اما متاسفانه محقق نشد گفت: هیچ کدام از وعده های داده شده در ایام کرونا از سوی مسوولان عملی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان با مشکل جدی کمبود پرستار مواجه است/ افزایش مهاجرت پرستاران

همدان با مشکل جدی کمبود پرستار مواجه است/ افزایش مهاجرت پرستاران