مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-20سياسي

کتاب «ننگ سالی» با نگاهی به نقش انگلیس ها در کشف حجاب نقد شد


نشست علمی بررسی تاب آوری مردم ایران در برابر مدرنیته در دوره پهلوی اول با محوریت کتاب «ننگ سالی»؛ خاطرات مردم محله علی قلی آقا اصفهان از دوره کشف حجاب و قحطی با حضور اساتید تاریخ و عوامل کتاب در خانه مشروطه اصفهان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست علمی بررسی تاب آوری مردم ایران در برابر مدرنیته در دوره پهلوی اول با محوریت کتاب ننگ سالی ؛ خاطرات مردم محله علی قلی آقا اصفهان از دوره کشف حجاب و قحطی با حضور اساتید تاریخ و عوامل کتاب در خانه مشروطه اصفهان برگزار شد.

در ابتدای نشست هاجر صفاییه، نویسنده انقلاب و دفاع مقدس و از محققین کتاب، درخصوص روش پژوهش و مراحل انجام کار بیان کرد: از سال 97 با همراهی جمعی از محققین و پژوهشگران جوان اصفهانی، با جمع آوری خاطرات محله علیقلی آقا به عنوان یکی از محلات ریشه دار و تاریخی اصفهان، به روایت سرگذشت و تاریخ محله تا پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان پرداختیم.

وی افزود: تراکم وقایع انقلابی در محله علیقلی آقا با توجه به حضور آیت الله خادمی و خانه ایشان در محله به عنوان یکی از پایگاه های مهم انقلاب اسلامی در اصفهان، واقعه پنج رمضان و.

، وجود مساجد و مدارس فعال و اثرگذار فرهنگی اجتماعی در کنار چهره ها و شخصیت های فرهنگی محبوب محله، بافت تاریخی محله و همبستگی و مشارکت اجتماعی بالا، باف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «ننگ سالی» با نگاهی به نقش انگلیس ها در کشف حجاب نقد شد

کتاب «ننگ سالی» با نگاهی به نقش انگلیس ها در کشف حجاب نقد شد