مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 11:022022-06-20اقتصادي

شهرداری ها از انجام تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند/ امنیت مردم خط قرمز دادگستری است


معاون دادگستری استان اردبیل درخصوص عدم انجام شایسته وظایف توسط شهرداری ها در خصوص متوقف کردن ساخت وسازهای خارج از ضوابط فنی و شهرسازی و پروانه و نقشه مصوب هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی ظهر امروز در جلسه کارگروه پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز دادگستری استان اظهار کرد: با وجود تخلفات ساختمانی در موارد متعددی مشاهده می شود که توقفی در ساخت وسازهای مربوطه صورت نمی گیرد.

وی افزود: احداث ساختمان برخلاف ضوابط فنی و شهرسازی و پروانه و نقشه مصوب، به صورت چشمگیری در اردبیل افزایش یافته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: پس از مدتی که ساختمان به مرحله ای از احداث رسیده، تخلفات تثبیت می شود و مالکان جهت تعیین تکلیف تخلف انجام شده و به امید پرداخت جریمه در کمیسیون ماده 100 به شهرداری مراجعه می نمایند.

وی با تشریح ارتباط این تخلفات با امنیت جانی مردم، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز دادگستری است و دستگاه قضایی استان اجازه انجام تخلف به امید پرداخت جریمه را به هیچ کس نمی دهد.

آفاقی تصریح کرد: عدم انجام وظیفه شهرداری ها در خصوص توقف عملیات و اجرای احکام تخریب، باعث فراگیر و نهادینه شدن انجام تخلف در ساخت وسازها شده و از ناظرین ساختمانی و بازرسین نظارت عالیه انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها از انجام تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند/ امنیت مردم خط قرمز دادگستری است

شهرداری ها از انجام تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند/ امنیت مردم خط قرمز دادگستری است