مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-20پزشكي

کاهش پوشش واکسیناسیون کودکان در سیستان و بلوچستان


معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از کاهش پوشش واکسیناسیون کودکان در زاهدان خبر داد و گفت: تا قبل از همه گیری کووید_19 پوشش واکسیناسیون کودکان در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قریب به 100 درصد بود اما در حال حاضر این میزان در مناطق مختلف شهری و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی زنگنه در بازدید از مراکز حاشیه شهر زاهدان اظهار کرد: تا قبل از همه گیری کووید_19 پوشش واکسیناسیون کودکان در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قریب به 100 درصد بود اما در حال حاضر این میزان در مناطق مختلف شهری و روستایی حدود 10 درصد کاهش یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به تاثیرات شگرف و شناخته شده واکسن ها  در کنترل بیماری هایی مانند دیفتری، کزاز، سیاه سرفه، سرخک، سرخجه، فلج اطفال، هپاتیت و امثال آن گفت: بر اساس برنامه سراسری واکسیناسیون در جمهوری اسلامی ایران، کودکان در بدو تولد، 2 ماهگی، 4 ماهگی، 6 ماهگی، 12 ماهگی, 4 تا 6 سالگی و 12 سالگی واکسن های خود را دریافت می کنند.

این مسؤول با درخواست از هم استانی های عزیز برای جدی گرفتن موضوع واکسیناسیون کودکان گفت: برای تکمیل برنامه واکسیناسیون کافیست کودک خود را در زمان مقرر به نزدیکترین خانه بهداشت روستایی، پایگاه سلامت شهری و یا مراکز جامع خدمات سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش پوشش واکسیناسیون کودکان در سیستان و بلوچستان

کاهش پوشش واکسیناسیون کودکان در سیستان و بلوچستان