مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 20:222022-06-19سياسي

اولین جایزه علمی تحقیقاتی «هرمزی» به پژوهشگر برجسته هرمزگانی اعطا شد


عصر امروز استاندار هرمزگان جایزه علمی تحقیقاتی «هرمزی» را در حضور منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور این استان به دکتر علی عامری سیاهویی پژوهشگر برجسته هرمزگانی اعطا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عصر امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان اولین جایزه علمی تحقیقاتی هرمزی را به پژوهشگر برجسته هرمزگانی اعطا شد.

استاندار هرمزگان در این آیین اظهار داشت: علم و دانش از دیرباز در توسعه تمدن ها و پیشرفت ملت ها نقش ویژه ای داشته، در دو دهه اخیر مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر مسئله علم و دانش و فناوری دارند و شعار امسال را نیز با تکیه بر همین امر نامگذاری نمودند.

وی افزود: در جلسه امروز به پاس قدردانی از یکی از پژوهشگران برجسته استان دکتر علی عامری سیاهویی، جایزه علمی تحقیقاتی بنیاد هرمزی به وی اعطا شد.

  استاندار هرمزگان گفت: این پژوهشگر برتر استان نقش ویژه ای در تحقیقات داشته و کارهای خوبی از خود بر جای گذاشته است، این جایزه به نام حسین بن موسی هرمزی منجم برجسته استان نامگذاری شده که هر ساله بناست به پژوهشگران برجسته استان اهدا شود.

  وی تصریح کرد: این مسیر ادامه دارد و این تجلیل ها به صورت نمادین است و باید در عمل نیز از ظرفیت نخبگان استان در مناصب اجرایی و علمی بیشتر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جایزه علمی تحقیقاتی «هرمزی» به پژوهشگر برجسته هرمزگانی اعطا شد

اولین جایزه علمی تحقیقاتی «هرمزی» به پژوهشگر برجسته هرمزگانی اعطا شد