مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-19سياسي

ازدواج یک مسئله خصوصی است،نه دستوری


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در واکنش به سخنان جنجالی نماینده مجلس درباره ازدواج بین المللی گفت: «انتظار من از کارشناسان و متخصصان این است که موضع جدی بگیرند چراکه ترویج این تفکر خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، اظهار نظر امیرحسین بانکی پور، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره ازدواج بین المللی زنان ایرانی با واکنش های زیادی مواجه شد.

این نماینده مجلس اوایل خردادماه سال جاری در همایشی با عنوان ایران جوان این ایده را مطرح کرده بود و اخیراً در یک نشت خبری توضیجات بیشتری درباره آن داد.

بازداشت شیطان پرستان در جنگل های نکا بانکی پور با اشاره به جمعیت یک میلیون و 400 هزار نفری زنان مجرد بالای 30 سال دو پیشنهاد برای ازدواج آن ها مطرح کرد، اولی ازدواج با همسالان، دومی ازدواج بین اللملی.

عضو شورای عالی جمعیت در توضیح ازدواج بین المللی گفت: به این معنی که این قشر از دختران مجرد با توجه به کمبود پسر مجرد در کشور با مسلمانان و شیعیان علاقه مند به ایران ازدواج کنند؛ از این طریق نه تنها توسعه فرهنگی اتفاق افتاده است و ارتباطات بین المللی تقویت می شود، بلکه این نسبیت به هم ریخته در کشور نیز بر طرف می شود.

همین جملات نماینده مجلس یازدهمین کافی بود تا کارشناسان و حتی نمایندگان مجلس به او اعتراض کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج یک مسئله خصوصی است،نه دستوری

ازدواج یک مسئله خصوصی است،نه دستوری