مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 12:172022-06-19اقتصادي

جدیدترین قیمت برنج اعلام شد


درحالی که لغو ممنوعیت فصلی واردات برنج هنوز در هاله ای از ابهام است، معاون وزیر جهادکشاورزی از واردات برنج کیفی برای تامین کسری بازار خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، در شرایطی که نرخ انواع برنج ایرانی در بازار مصرف، عموما از مرز 100هزار تومان در هر کیلوگرم فراتر رفته، مصرف کنندگان به تصمیمات سیاستگذاران حوزه کشاورزی برای مدیریت بازار برنج چشم دوخته اند.

هفته گذشته خبر واردات برنج کیفی از قول معاون برنامه ریزی اقتصادی وزارت جهادکشاورزی در یکی از خبرگزاری ها منتشر شد و این شبهه را ایجاد کرد که در سیاست های وارداتی این وزارتخانه در زمینه برنج تغییراتی ایجاد شده است.

محمد قربانی، در این گفت وگو اعلام کرده بود: واردات برنج با حجم مناسبی در حال انجام است و علاوه بر ارقامی با قیمت اقتصادی، برنج های کیفی خارجی نیز وارد می شود که طعم آن شبیه برنج طارم ایرانی است و 30هزار تومان قیمت دارد.

حجم مناسب واردات، انتخاب ارقام کیفی برای واردات و قیمت 30هزار تومانی این برنج ها برای مصرف کننده، نکاتی بود که در گفته های معاون وزیر جهادکشاورزی جالب توجه و البته سؤال برانگیز بود و همشهری را به کشف جزییات بیشتری در این خصوص واداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین قیمت برنج اعلام شد

جدیدترین قیمت برنج اعلام شد