مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-19بين الملل

اهداف تبلیغاتی ادعای اسراییل درباره انتقام ایران از اسراییلی ها در ترکیه


استراتژی تبلیغاتی اسراییل در قالب جنگ ترکیبی تل آویو علیه ایران بر این مبنا قرار دارد که درباره میزان نفوذ خود در ساختارهای ایران بزرگنمایی کند.

- اهداف تبلیغاتی ادعای اسراییل درباره انتقام ایران از اسراییلی ها در ترکیه استراتژی تبلیغاتی اسراییل در قالب جنگ ترکیبی تل آویو علیه ایران بر این مبنا قرار دارد که درباره میزان نفوذ خود در ساختارهای ایران بزرگنمایی کند.

عصر ایران؛ مازیار آقازاده- مقامات رژیم اسراییل در روزهای گذشته بارها هشدار داده اند که شهروندان اسراییلی گردشگر در ترکیه در معرض حملات انتقامی ایران در ترکیه هستند.

در آخرین موارد از این کارزار تبلیغاتی مقامات تل آویو، دیشب بنی گانتز وزیر دفاع اسراییل در اظهاراتی بار دیگر با تکرار هشدارهای قبلی به شهروندان گردشگر اسراییلی در ترکیه از آنها خواست هوشیار باشند و از اتاق های خود در هتل بیرون نروند و هر چه سریع تر ترکیه را ترک کنند.

او همچنین تهدید کرد در صورتی که شهروندان اسراییلی در ترکیه مورد حمله قرار بگیرند، رژیم تل آویو سریعا واکنش نشان خواهد داد.

در هفته گذشته مقامات رژیم تل آویو یک کارزار تبلیغاتی را درباره احتمال حمله به شهروندان اسراییلی در ترکیه از سوی عوامل مرتبط به ایران را مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف تبلیغاتی ادعای اسراییل درباره انتقام ایران از اسراییلی ها در ترکیه

اهداف تبلیغاتی ادعای اسراییل درباره انتقام ایران از اسراییلی ها در ترکیه