مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 18:422022-06-18حوادث

یک کشته در برخورد خودرو با گاردریل در محور نیشابور ـ سبزوار


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور از مرگ یک نفر در اثر برخورد خودرو سواری با گاردریل در محور نیشابور ـ سبزوار خبر داد.

- علی اکبر شکیبا در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور، با اشاره به با اعلام تصادف خودروی سواری با گاردریل در کیلومتر 45 محور نیشابور به سبزوار، اظهار کرد: با توجه به درخواست کمک امدادگران هلال احمر برای رهاسازی مصدوم حادثه یک تیم از نجات گران ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند .

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ادامه داد: نجات گران آتش نشان بلافاصله پس از رسیدن به محل و بررسی اقدامات انجام شده از سوی امدادگران هلال احمر اقدام به برش گاردریل کردند.

 وی بابیان اینکه پس از برش گاردریل ستون سمت شاگرد خودرو و قسمت هایی از صندلی شاگرد نیز برش داده شد تا مصدوم رهاسازی شود، بیان کرد: با توجه به اینکه خودرو درشیب کنار جاده قرار داشت کار ثابت سازی توسط نجات گران هلال احمر و آتش نشان نیز انجام شده بود، تا در حین کار خودرو حرکت نکند و موجب آسیب بیشتر نشود.

شکیبا یادآور شد: شدت برخورد به قدری شدید بود که حدود 10 متر گاردریل از جلو خودرو وارد و پس از عبور از بدن سرنشین که خانمی 34 ساله بود از صندلی نیز عبور کرده و از عقب خودرو خارج شده بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته در برخورد خودرو با گاردریل در محور نیشابور ـ سبزوار

یک کشته در برخورد خودرو با گاردریل در محور نیشابور ـ سبزوار