مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-18ورزشي

راه اندازی باشگاه نشاط سالمندی در سرای محلات


شهردار منطقه13 از راه اندازی و آغاز به کار باشگاه نشاط سالمندی از اوایل تیر در سرای محلات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران اعلام کرد:به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و به منظور برطرف کردن نیاز های روانی و حفظ سلامت جسمانی سالمندان ، باشگاه نشاط سالمندی در سرای محلات منتخب از اوایل تیر ماه گشایش می یابد .

  وی تجربه یک سالمندی سالم را حق این قشر ارزشمند از جامعه دانست و افزود: در حوزه سلامت جسمی و روانشناختی، سالمندی جمعیت، زمینه ساز افزایش بیماری های مزمن می شود که این موضوع اهمیت مراقبت های بهداشتی و درمانی در این گروه سنی و آموزش سبک زندگی سالم برای تجربه سالمندی سالم را بیش از گذشته نشان می دهد.

شهردار منطقه 13 اعلام کرد: شهرداری منطقه13 به عنوان یکی از متولیان امر سلامت سالمندان نسبت به راه اندازی باشگاه نشاط سالمندی با شعار سلامت ما، حال خوب ما در سرای محلات صفا ، نیروی هوایی ، حافظیه و آشتیانی اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: در این باشگاه، برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری، ورزشی و گردشگری ویژه سالمندان به همراه مشاوره و آموزش های درمانی اجرا می شود .

  شهردار منطقه13 ادامه داد: این اقدام با همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه،  خانه مشارکت مردم در سلامت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی باشگاه نشاط سالمندی در سرای محلات

راه اندازی باشگاه نشاط سالمندی در سرای محلات