مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-18اقتصادي

صادرات شرکت های دانش بنیان به 800 میلیون دلار رسید


شرکت های دانش بنیان ایرانی در 70 کشور دنیا بازارهای صادراتی خود را پیدا کرده اند و حتی در برخی بازارهای دنیا شرکت های اروپایی و آمریکایی را کنار زده و این بازارها را به تصرف خود درآورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد ریزالکترونیک با حضور جمعی از شرکت های دانش بنیان و فعالان این حوزه در محل صندوق نوآوری برگزار شد.

  در این جلسه سیاوش ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، در آغاز سخنان خود خبر از این داد که در دو روز گذشته تعداد شرکت های دانش بنیان از مرز 6 هزار و 800 شرکت نیز گذشته است و تاکید کرد که نیمی از این تعداد شرکت دانش بنیان در حوزه الکترونیک و برق فعالیت دارند.

  ملکی فر بیان کرد: ما در صندوق نوآوری با طیف وسیعی از خدمات و ابزارهای حمایتی، چه در حوزه حمایت های مالی و چه در حوزه های توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در حوزه های متفاوت، کنار آن ها هستیم.

آمار رسمی صادرات شرکت های دانش بنیان در سال 1400 به 800 میلیون دلار رسید معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین از این نکته یاد کرد که درباره شرکت های دانش بنیان چند باور غلط وجود دارد.

او بر این نکته انگشت تاکید گذاشت که شرکت های دانش بنیان صرفا شرکت هایی کوچک که از دانشگاه بیرون آمده و مشغول فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات شرکت های دانش بنیان به 800 میلیون دلار رسید

صادرات شرکت های دانش بنیان به 800 میلیون دلار رسید