مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 10:122022-06-18فرهنگي

فصل جدید سریال «داستان یک شهر» روی آنتن می رود


فصل سوم از مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» به تهیه کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی محمد رضا آهنج به زودی از آنتن شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرشید محمودی تهیه کننده سریال داستان یک شهر با بیان اتمام تصویر برداری این سریال در نیمه خرداد ماه گفت: تصویر برداری این مجموعه تلویزیونی با بیش از 6 ماه تصویر برداری، نیمه خرداد ماه به پایان رسید اما سکانس باقی مانده این سریال که مربوط به یک صحنه تصادف است، آخرین جمعه خرداد ماه در چیتگر تصویر برداری خواهد شد.

محمودی اضافه کرد: همزمان با تصویربرداری، کار تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی سریال داستان یک شهر در حال انجام است، همچنین ترانه تیتراژ ابتدایی را امیر چهارم برای این سریال خوانده است و بزودی تیتراژ پایانی را با صدای هنرمند دیگری ضبط خواهیم کرد.

تهیه کننده سریال  داستان یک شهر با اشاره به پخش قسمت هایی از فصل اول این سریال تاکید کرد: شبکه پنج سیما در نظر دارد برای تداعی و یادآوری داستان این سریال برای مخاطبان، هفت قسمت از فصل اول آن را قبل از پخش سری جدید بازپخش نماید.

وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی داستان یک شهر یکی از سریال های جذاب و پرمخاطب تلویزیون در دهه 80 بود که دو فصل 26 قسمتی آن به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی از سال 1378 تا 1380 از قاب شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید سریال «داستان یک شهر» روی آنتن می رود

فصل جدید سریال «داستان یک شهر» روی آنتن می رود