مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 09:422022-06-18سياسي

رضایت شاکی در خارج از کشور با تطبیق اینترنتی اثر انگشت اخذ شد


مدیر کل زندان های استان تهران با بیان اینکه 10 ماه پیگیری واحد مددکاری و مقامات قضایی به ثمر نشست، گفت: رضایت شاکی در خارج از کشور با تطبیق اینترنتی اثر انگشت اخذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیر کل زندان های استان تهران گفت: یکی از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ که در سال 1390 به جرم سرقت به یک سال و سه ماه تحمل حبس و بازپرداخت 330 گرم طلا محکوم شده بود، پس از سپری کردن دوران محکومیت باید در سال 91 آزاد می شد ولی به دلیل رد مال و اعمال ماده و عجز از پرداخت همچنان در زندان به سر می برد.

وی ادامه داد: شاکی این زندانی از اتباع کشور افغانستان بود که بعد از خروج از ایران با هویت جدید از سال 1393 به عنوان پناهنده در کشورهای اتحادیه اروپا ساکن شده بود به طوری که دسترسی به وی عملا غیر ممکن بوده همچنین حضور این شخص در سفارت خانه ها و کنسولگری ها جهت اعلام رضایت فاقد وجاهت قانونی بود.

مدیر کل زندان های استان تهران تصریح کرد: با پیگیری های واحد مددکاری ندامتگاه و رایزنی های مختلف با دوستان شاکی، این فرد در یکی از کشورهای اسکاندیناوی شناسایی و مددکاران ندامتگاه موفق شدند به شماره و نشانی ایمیل این شخص دسترسی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت شاکی در خارج از کشور با تطبیق اینترنتی اثر انگشت اخذ شد

رضایت شاکی در خارج از کشور با تطبیق اینترنتی اثر انگشت اخذ شد