مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 17:022022-06-17سياسي

کشت محصولات راهبردی در کشور اولویت دارد


کشت محصولات استراتژیک و راهبردی در کشور اولویت دارند، نداشتن غلات، حبوبات، دانه های روغنی و قند کشور را دچار مشکل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه شهر دهاقان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته جهاد کشاورزی به فعالان این عرصه اظهار داشت: اصفهان بیست و پنجمین مقصد سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان ها بود و این سفر را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که آنچه را که منویات رهبری و دولت است لباس تحقق بپوشانند.

وی با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان دهاقان گفت: مردم و مسؤولان درخواست های خود را در اختیار ایشان گذاشتند و همچنین نماینده اقشار مختلف جامعه، مطالبات صنفی خود را به گوش وی رساندند.

رضوانی مطرح کرد: کشت محصولات استراتژیک و راهبردی در کشور اولویت دارند، نداشتن غلات، حبوبات، دانه های روغنی و قند کشور را دچار مشکل می کند.

امام جمعه شهر دهاقان با بیان این که در شهرستان دهاقان 110 رشته قنات داریم، اذعان کرد: طبق گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان 50 درصد این قنوات خشک شده و مابقی هم دبی آب لازم را دارا نیست.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان در عدم توان پرداخت اقساط تسهیلات خود بیان کرد: برای استمهال تسهیلات اعتبارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت محصولات راهبردی در کشور اولویت دارد

کشت محصولات راهبردی در کشور اولویت دارد