مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 16:472022-06-17فرهنگي

خزاعی: سینما روایت سیاهی ها و تلخکامی ها نیست/ رسالت هنرمند تزریق امید به جامعه است


جامعه و مردم سینمای نومید و مغایر با ارزش های اجتماعی و خانوادگی را بر نمی تابند و شاید یکی از مهم ترین دلایل فاصله مردم و خانواده از سینماها در کنار شرایط عمومی دوران پساکرونا برخی از همین محتواهای نامرتبط با آن ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه نهمین دوره هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و هشتمین دوره فیلم مهر استانی اردبیل شب گذشته با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور و جمعی از مدیران سینمایی و مسئولین و سینماگران استان با موضوع آسیب های اجتماعی در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل  روابط عمومی سازمان سینمایی، در این مراسم محمد خزاعی با اشاره به خلاقیت و ایده پردازی قابل توجه سینماگران استان اردبیل در تهیه و پخش تیزرها و کلیپ ها گفت: در دوران پساکرونا، شکل گیری اینگونه جشنواره ها و گردهمایی های سینمایی مغتنم است و بهانه ای برای دیده شدن و دورهمی هنرمندان محسوب می شود.

 وی افزود: استان اردبیل به لحاظ نیروی انسانی از غنای چشمگیر در زمینه فیلمسازی برخوردار است ولی به لحاظ زیرساخت و سالن سینما با محرومیت هایی مواجه است.

از این رو، در نظر داریم تا پایان دولت سیزدهم، با حمایت و همکاری سازمان سینمایی، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد و دستگاه های اجرایی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی: سینما روایت سیاهی ها و تلخکامی ها نیست/ رسالت هنرمند تزریق امید به جامعه است

خزاعی: سینما روایت سیاهی ها و تلخکامی ها نیست/ رسالت هنرمند تزریق امید به جامعه است