مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 14:372022-06-17سياسي

حل مشکل آب شرب نطنز با مساعدت سازمان انرژی اتمی


در شورای اداری مشکلات مردم را به گوش مسؤولین رساندم و آنها خواهش کردم که به داد مشکلات مردم برسید، یکی از مشکلاتی که مطرح شد موضوع آب شرب مردم بود که در همان جلسه پیگیری های لازم انجام و مقرر شد سازمان انرژی اتمی برای بحث بهبود کیفیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سفر دولت و حضور محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در شهرستان نطنز اظهار کرد: در روز گذشته و در جریان سفر رییس سازمان انرژی اتمی به نطنز بازدیدهای خوبی انجام گرفت و مصوبات خوبی برای شهرستان نطنز تصویب شد.

وی افزود: در شورای اداری مشکلات مردم را به گوش مسؤولان رساندم و از آن ها خواهش کردم که به داد مشکلات مردم برسید، یکی از مشکلاتی که مطرح شد موضوع آب شرب مردم بود که در همان جلسه پیگیری های لازم انجام و مقرر شد سازمان انرژی اتمی برای بحث بهبود کیفیت آب نطنز همکاری لازم را داشته باشد.

یعقوبی تصریح کرد: یکی از ویژگی های دولت فعلی این است که انصافاً دارد زحمت می کشد و کار می کند؛ ما نباید همه گرفتاری های امروز را به این دولت منتصب کنیم، اما بعضی ها عمدتاً به دولت نسبت ناروا می دهند و جانب انصاف را رعایت نمی کنند، انتقاد اشکال ندارد ما هم انتقاد می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آب شرب نطنز با مساعدت سازمان انرژی اتمی

حل مشکل آب شرب نطنز با مساعدت سازمان انرژی اتمی