مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-17سياسي

تعطیلی دو ساله فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای فهرج/جوانان جویای مهارت را دریابید


قریب به دو سال است فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای فهرج تعطیل شده و نیمه فعال است و آموزش های فنی و حرفه ای را ارائه نمی دهد و تنها دو نفر نیروی افتخاری در این مرکز مشغول به کارند که درب آن بسته نباشد.

- رضا علیزاده رییس شورای اسلامی شهر فهرج در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه ای از سال  1390 در شهرستان فهرج راه اندازی و تا سال 1392 به عنوان نمایندگی فنی و حرفه ای به مردم خدمات ارائه می کرد و از سال 1392 با چارت سازمانی به صورت مستقل راه اندازی شد و در این راستا تعدادی نیرو برای مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فهرج استخدام شده است.

وی با بیان اینکه نیروهایی که به نام فهرج به کارگیری شده اند در شهرستان دیگر مشغول به کار هستند، افزود: اکنون قریب به دو سال است فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای فهرج تعطیل شده و نیمه فعال است و آموزش های فنی و حرفه ای را ارائه نمی دهد و تنها دو نفر نیروی افتخاری در این مرکز مشغول به کارند که درب آن بسته نباشد.

علیزاده افزود: نیروهایی که برای این مرکز استخدام شده و در چارت سازمانی این اداره هستند  بومی نیستند و  به خاطر مشکلات ایاب و ذهاب به فهرج نمی آیند و اگر بومی بودند در شهرستان خدمت می کردند.

وی تصریح کرد: از مسئولان درخواست دارم یا این نیروها را به فهرج برگردانند یا نیروهای جدید، استخدام و به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دو ساله فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای فهرج/جوانان جویای مهارت را دریابید

تعطیلی دو ساله فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای فهرج/جوانان جویای مهارت را دریابید