مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 18:172022-06-16اقتصادي

وزیر راه: مشارکت بخش خصوصی یکی از اهداف طرح نهضت ملی مسکن است


متقاضی هستیم بخش خصوصی شهرک های جدیدی را بسازند و اداره کنند؛ به کارگیری انبوه سازان و بخش خصوصی یکی از اهداف مهم نهضت ملی مسکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مسکن ملی بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 70 درصد زمین های مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در کل کشور پیش بینی شده است و همانطور که مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان گفت در اصفهان هم همین حدود از زمین ها تعیین تکلیف شده است و امیدواریم بقیه هم به زودی تعیین تکلیف شود.

وی افزود: عملیات اجرایی حدود یک میلیون و 380 هزار واحد در سطح کشور شروع شده که از خاک برداری تا نازک کاری در آن وجود دارد؛ در این مجموعه در بهارستان هم عملیات اجرایی از حدود 3 ماه پیش برای 3 هزار و 600 واحد شروع شده است و امیدواریم در این یک سال و نیمی هم که با انبو ه ساز توافق داریم، به نتیجه برسد.

قاسمی در ارتباط با شناسایی شهرهای جدید در کشور و ساخت آن توسط بخش خصوصی گفت: تعداد زیادی از این شهرها شناسایی شده که هم به خاطر مشکلات زمین و هم برای توسعه ندادن شهرهای بزرگ، بیشتر به سمت شهرهای جدید و شهرک های اقماری در حال حرکت هستیم که مطالعه آن شروع شده و در حال انجام است و از همه مهم تر اینکه متقاضی هستیم بخش خصوصی شهرک های جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: مشارکت بخش خصوصی یکی از اهداف طرح نهضت ملی مسکن است

وزیر راه: مشارکت بخش خصوصی یکی از اهداف طرح نهضت ملی مسکن است