مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 11:082022-06-16سياسي

برای رفع کدورت با همسر، والدین را میانجی نکنید


زن یا شوهر تصور می کند همسرش تا چه اندازه ضعیف بوده که نتوانسته است موضوع پیش آمده را با همسر حل کرده و آن را با خانواده همسر در میان گذاشته است.

- یک روانشناس با تاکید بر اهمیت حل اختلافات زن و شوهری در داخل خانواده و مطرح نکردن آن با والدین همسر، گفت: مطرح کردن کدورت های ایجاد شده میان زن و شوهر با خانواده همسر برای میانجی گری، جز در مواردی خاص که لازم است خانواده ها در جریان مسائل باشند نتیجه ای جز افزایش دلخوری ها و کدورت و لجبازی همسر ندارد.

محمد ابراهیم تکلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعضا پیش می آید زوجین به هنگام بروز اختلاف و بحث و کدورت با همسر به جای گفتگو و حل مساله درون خانواده دو نفره خود، مساله پیش آمده را با خانواده همسر مطرح می کنند تا مادر، خواهر یا پدر همسر میانجی گری کرده و دلخوری زن یا شوهر را به گوش همسر برساند که این رفتار بسیار آسیب زننده است.

این روانشناس با بیان اینکه رفتار یاد شده نهایتا منجر به افزایش دلخوری، کدورت و لجبازی زوجین می شود، ادامه داد: با مطرح کردن مشکل زندگی مشترک با خانواده همسر برای میانجی گری، همسر احساس حقارت بیشتری می کند و این امکان نیز وجود دارد که به دنبال جبران و مقابله به مثل کردن نیز برآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع کدورت با همسر، والدین را میانجی نکنید

برای رفع کدورت با همسر، والدین را میانجی نکنید