مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 10:122022-06-16اقتصادي

نصب کارت های هوشمند در تمام نانوایی های خراسان جنوبی طی یک هفته آینده


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود طی یک هفته آینده کار نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند در تمام نانوایی های سطح استان به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند در نانوایی های در چارچوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در پی نظارت بهتر بر عملکرد واحدهای خبازی انجام می شود .

وی از تجهیز 70 درصد نانوایی های مرکز استان به دستگاه کارت خوان هوشمند خبر داد و افزود: تجهیز سایر نانوایی های سایر شهرستان های استان به این کارت ها از امروز آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 750 واحد خبازی در سطح استان وجود دارد، گفت: پیش بینی می شود طی یک هفته آینده کار نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند در سراسر نانوایی های استان انجام گیرد.

اشرفی ادامه داد: طی زیرساخت هایی که بانک سپه ایجاد کرده حداکثر ظرف مدت یک هفته آینده کار نصب این کارت خوان ها در واحدهای خبازی استان به اتمام می رسد.

وی با اشاره به نحوه توزیع آرد در بین روستاییان و عشایر افزود: مانند گذشته روستاییان و عشایر سهمیه آرد خانوار خود را به روال سابق دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب کارت های هوشمند در تمام نانوایی های خراسان جنوبی طی یک هفته آینده

نصب کارت های هوشمند در تمام نانوایی های خراسان جنوبی طی یک هفته آینده