مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-16حوادث

دستگیری فردی که لاستیک آمبولانس را پنچر کرد


دادستان تهران از دستگیری شخصی که با پنجر کردن چرخ های آمبولانس در خیابان شهید بهشتی تهران موجب جان باختن کودک 2 ساله بیمار شده بود، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنام ایران، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه عنوان کرد: ساعت 14:21 روز سه شنبه از مطب پزشک کودکان در خیابان شهید بهشتی تهران تماسی با فوریت های پلیسی اورژانس گرفته و عنوان شد که دختری دو ساله دچار ایست قلبی تنفسی شده است که بلافاصله یک آمبولانس به همراه دو تکنیسین به محل اعزام شدند.

در نزدیکی مطب پزشک تکنیسین ها با مادر و مادربزرگ کودک که سراسیمه در انتظار اورژانس بودند مواجه شدند.

از آنجایی که در خیابان مذکور محلی برای پارک خودروی آمبولانس وجود نداشت، تکنیسین ها به ناچار خودرو را در مسیر خط ویژه اتوبوس پارک کرده و بسرعت خودشان را به مطب پزشک رساندند.

وی در ادامه افزود: تکنیسین های اورژانس در بدو ورود با کودک بدحال مواجه شدند و بلافاصله به کمک پزشک حاضر در صحنه عملیات احیا را انجام دادند اما دقایقی بعد به این نتیجه رسیدند که احتمال زنده ماندن کودک در بیمارستان به وسیله تجهیزات و دارو بیشتر است.

از این رو یکی از تکنیسین ها به همراه پزشک در مطب به عملیات احیا ادامه داده و تکنیسین دیگر برای روشن و آماده کردن خودروی آمبولانس از مطب خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فردی که لاستیک آمبولانس را پنچر کرد

دستگیری فردی که لاستیک آمبولانس را پنچر کرد