مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:272022-06-16حوادث

فوت یکی دیگر از مصدمان حادثه ریزش ساختمان نوسود/ آمار جانباختگان به 6 نفر رسید


شمار جان باختگان حادثه ریزش ساختمان سه طبقه نوسود به علت نشت گاز خانگی، با فوت یک نفر از مصدمان دیگر در یکی از بیمارستان های تهران، به 6 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه 19 خردادماه یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود از توابع شهرستان پاوه استان کرمانشاه به علت نشت گاز خانگی منفجر شد.

در این حادثه 2 نفر از اعضای یک خانواده که مادر و کودک بودند در دم جان باختند و جسد نفر سوم نیز پس از ساعت ها تلاش بی وقفه و  آواربرداری در همان روز شناسایی و پیدا شد.

در این حادثه پنج نفر نیز به شدت مجروح شدند که در همان روز توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی استان اعزام شدند و دو نفر از آن ها به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند.

متأسفانه بعد از چهار روز از وقوع حادثه (23 خردادماه) یک نفر از مصدومان (نوجوان 16 ساله) حادثه نوسود در بیمارستان طالقانی کرمانشاه فوت کرد و روز گذشته نیز یکی دیگر از مصدومان جان باخت و امروز هم مصدومی دیگر در بیمارستان، بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان این حادثه تلخ و بسیار دردناک به 6 نفر رسید.

به دنبال این حادثه مرگبار، سردار آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی با هیأت همراه و جمعی از مسؤولین محلی از مناطق مرزی بخش نوسود با خانواده های متوفی حادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یکی دیگر از مصدمان حادثه ریزش ساختمان نوسود/ آمار جانباختگان به 6 نفر رسید

فوت یکی دیگر از مصدمان حادثه ریزش ساختمان نوسود/ آمار جانباختگان به 6 نفر رسید