مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 19:272022-06-15ورزشي

هویت سازی یکی از برنامه ها در حوزه جوانان است


مأموریت های ما در حوزه جوانان از نوع ماموریت های هویت ساز و ناظر بر نفوس است و افرادی که قرار است این اهداف را محقق کنند باید خودشان با این اوصاف تعریف و شناخته شده باشند تا بتوانند از عهده این امر تربیتی و الهام بخش برآیند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور جوانان سراسر کشور با حضور 2 معاون وزیر ورزش و جوانان و مدیران ستادی این وزارت خانه برگزار شد.

وحید یامین پور، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بخش زیادی از کشور و بسیاری از استان ها حوزه فرهنگی و امور جوانان همچنان در یک واحد تعریف شده و ماموریت آنها مشترک است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ما گاهی از ماهیت حقیقی نظام و آرمان اصلی و اصیل نظام که در حقیقت نقطه عظیم انقلاب اسلامی بوده است، غفلت می کنیم این در حالی است که بخش زیادی از دستیابی به اهداف از طریق تربیت نفوسی است که بتواند بار انقلاب اسلامی را به دوش بکشند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در حقیقت نسبت این دو موضوع همچون نسبت جان و جسم و روح و کالبد است و اگر از این بخش هویت ساز و تربیتی و معنوی غفلت شود، این جسم و کالبد هر چه که سرخوش باشد از آن افقی که برای آن ترسیم شده دور و غافل خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت سازی یکی از برنامه ها در حوزه جوانان است

هویت سازی یکی از برنامه ها در حوزه جوانان است