مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 18:372022-06-15سياسي

آغاز پویش «لبخند احسان» در محله کم برخوردار میاندورود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل مازندران گفت: در محله آهنگری شهرستان میاندورود پویشی را بنیاد احسان با نام لبخند احسان آغاز شد که در این پویش خدمات دندان پزشکی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران و گروه های جهادی در حال اجرا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میاندورود، حجت الله هادیان امروز در مراسم آغاز به کار پویش لبخند احسان که قرار است توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج جامعه پزشکی در محله کم برخوردار و آسیب پذیر شهرها اجرا شود، در محله شهید آهنگری شهرستان میاندورود گفت: در محله آهنگری شهرستان میاندورود پویشی را بنیاد احسان با نام لبخند احسان آغاز شد که در این پویش خدمات دندان پزشکی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران و گروه های جهادی در حال اجرا دارد.

    وی با اعلام اینکه انشاءالله این طرح در سایر محلات استان اجرایی خواهد شد، گفت: در این محله حدود 300 نفر ساکن هستند که روزانه افراد مختلف در حال دریافت خدمات هستند.

  طالبی فرماندار میاندورود نیز در این زمینه اظهار کرد: حسب دستور استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همچنین بازدیدی که به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان از محله کم برخوردار و آسیب پذیر شهید آهنگری واقع در شهر سورک شهرستان میاندورود داشتیم، مقرر شد چندین کار به مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «لبخند احسان» در محله کم برخوردار میاندورود

آغاز پویش «لبخند احسان» در محله کم برخوردار میاندورود