مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 16:372022-06-15سياسي

ظرفیت نهاد شورا به درستی به کار گرفته نشده است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از ظرفیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در مسائل و جایگاه های مهم و حساس کشور استفاده درستی نشده است و صرفاً این نهاد در حوزه طرح های شهری محصورشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار رییس شورای عالی استان های کشور اظهار داشت: تکیه بر عنایت و توجهات الهی و حضور مردم در صحنه های مختلف زندگی اجتماعی از شروط اساسی برای ساختن جامعه اسلامی است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: نظام اسلامی ایران در مقایسه با سایر نظام های رایج در دنیا دارای مجریان صالح به معنای عام آن، قوانین مترقی برگرفته از قرآن و آموزه های دینی و مردم همراه در بحران های بزرگ اجتماعی است.

وی با اشاره فعالیت نهاد شورا طی نزدیک به سه دهه گذشته، بیان کرد: در این مدت شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدامات مثبتی داشته اما لازم است تا نقاط ضعف و مثبت به درستی شناسایی و موردتوجه قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا یک ظرفیت عظیم در کشور است، گفت: به رغم ظرفیت بالای این نهاد اما فعالیت این شوراها در حدود پروژه های شهری و عمرانی محدوده شده و این نهاد در برخی بزنگاه های مهم سیاسی و اجتماعی حضور کمرنگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نهاد شورا به درستی به کار گرفته نشده است

ظرفیت نهاد شورا به درستی به کار گرفته نشده است