مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-15اقتصادي

بهره مندی شرکت شهرک های صنعتی قزوین از برق تولیدی نیروگاه های خورشیدی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: زمینه استفاده از برق تولیدی نیروگاه های خورشیدی در حدود 5 هزار مگاوات توسط این شرکت فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری حوزه احداث نیروگاه های خورشیدی در استان قزوین که پیش از ظهر امروز در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد، با اشاره به استقرار نیروگاه های خورشیدی در شهرک های تخصصی و پیشنهاد مسئولان استانی برای کاهش مشکلات مراجعات سرمایه گذاران به ادارات و کاهش روند کاری پیچیده و زمان بر بودن استعلامات و .

در قالب یک شهرک تخصصی اظهار کرد: با تجمیع خدمات، قیمت تمام شده  برای سرمایه گذاران نیروگاه های خورشیدی کاهش می یابد که در خصوص ساختگاهها، مواردی وجود دارد که اطلاعات اولیه آن از سوی ساتبا تایید شده است.

وی افزود: برای احداث نیروگاه های خورشیدی یا در قالب درخواست انفرادی سرمایه گذار برای استقرار در ساختگاه به واسطه قرارداد با منابع طبیعی برای دریافت زمین  است و یا در قالب واحد صنعتی در شهرک های تخصصی است که مزایای خودش را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین ادامه داد: بعد از انعقاد تفاهم نامه احداث نیروگاه های خورشیدی در استان قزوین با ساتبا (سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری برق ایران )، جلسات متعدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی شرکت شهرک های صنعتی قزوین از برق تولیدی نیروگاه های خورشیدی

بهره مندی شرکت شهرک های صنعتی قزوین از برق تولیدی نیروگاه های خورشیدی