مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-15بين الملل

رژیم صهیونیستی برای صادرات گاز به اروپا با مصر توافقنامه امضا می کند


وزیر انرژی رژیم صهیونیستی خبر داد که این رژیم یک یادداشت تفاهم را با قاهره به منظور صادرات گاز طبیعی از سرزمین های اشغالی به اتحادیه اروپا با عبور از مصر امضا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره ،  وزارت انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که این رژیم امروز چهارشنبه توافقی را با مصر و اتحادیه اروپا درباره صادرات گاز طبیعی به اتحادیه اروپا به امضا می رساند.

کارن هرار وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته است که طی امضای یک یادداشت  تفاهم با قاهره و نمایندگان اروپایی، اجازه صادرات گاز طبیعی رژیم صهیونیستی به اتحادیه اروپا از طریق مصر داده می شود.

وی افزود: این یادداشت تفاهم، تعهدی برای به اشتراک گذاشتن گاز با اروپا و کمک به آن برای تنوع بخشیدن به منابع انرژی است.

اورزولا فون در لاین رییس کمیسیون اروپا هم که در فلسطین اشغالی به سر می برد، امروز چهارشنبه اعلام کرد که امروز توافق صادرات گاز به اروپا، بین مصر، اتحادیه اروپا و اسراییل امضا خواهد شد.

کشورهای اروپایی از زمان آغاز جنگ روسیه در اوکراین به منظور تامین منابع انرژی دست به تلاش های زیادی زده اند و اسراییل هم با وجود اینکه به دنبال روانه کردن بخشی از تولیدات گاز خود به بازار اروپاست، اما  با چالش های فنی نظیر کمبود زیرساخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی برای صادرات گاز به اروپا با مصر توافقنامه امضا می کند

رژیم صهیونیستی برای صادرات گاز به اروپا با مصر توافقنامه امضا می کند