مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-15اجتماعي

جزییات ضرب و شتم سالمند سنندجی/رسولی: مراقب سرای سالمندان یک ماه از کار تعلیق شد


مدیرکل بهزیستی کردستان در خصوص ضرب و شتم یک سالمند در سرای سالمندان سنندج، گفت: مراقب این شخص ادعا می کند که این سالمند در حمام زمین خورده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، دیروز ویدیویی مبنی بر ضرب و شتم یک سالمند در سرای سالمندان سنندج منتشر شد و بلافاصله استاندار کردستان دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این سالمند حدود 15 سال در این مرکز ساکن است و به دلیل شرایط جسمی و روحی تا حدود زیادی پرخاشگر است.

وی خاطرنشان کرد: این فرد به دلیل داشتن شرایط بسترگرایی و نیاز به ایزی لایف نیازمند مراقبت ویژه است و براساس مشاهدات و تحقیقات به عمل آمده، این سالمند به مراقبش هتاکی کرده است.

رسولی اضافه کرد: مراقب گفته است، زمانی که برای انجام کار نظافت این سالمند اقدام می کند، وی یقه لباسش را گرفته و شروع به بد و بیراه به مراقب می کند.

مدیرکل بهزیستی کردستان اضافه کرد: این مراقب ادعا می کند زمانی که می خواسته دست سالمند را از یقه اش جدا کند از تخت افتاده و در حین استحمام نیز برای دومین بار به زمین می خورد.

وی اظهار کرد: سالمند مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود که خوشبختانه شکستگی نداشته است اما اینکه کبودی روی بدنش مربوط به سرخوردن در حمام بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ضرب و شتم سالمند سنندجی/رسولی: مراقب سرای سالمندان یک ماه از کار تعلیق شد

جزییات ضرب و شتم سالمند سنندجی/رسولی: مراقب سرای سالمندان یک ماه از کار تعلیق شد