مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-15اجتماعي

تجهیز تقاطع های شهر یزد به سیستم UPS


سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از مجهز شدن تقاطع های شهر میراث جهانی یزد به سیستم UPS با هدف جلوگیری از خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حمید دهقان صبح امروز با بیان این که قطعی ناگهانی برق در شهر منجر به بروز معظلات ترافیکی در تقاطع ها می شود، اظهار کرد: با توجه به اتصال سیستم های هوشمند چراغ های راهنمایی و رانندگی تقاطع ها به برق شهری، قطعی مکرر برق باعث خاموشی چراغ های راهنمایی می شود که در نتیجه منجر به بروز گره ترافیکی در تقاطع ها، عدم ایمنی تردد عابرین پیاده، اختلال در عبور و مرور ناوگان حمل و نقل عمومی و خودرو های امدادی و کاهش طول عمر این تجهیزات می شود.

وی با اشاره به این که چهار راه شهدای نعیم آباد اولین تقاطعی می باشد که مجهز به سیستم UPS شده است، گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده پس از تجهیز چهار راه شهدای نعیم آباد، کلیه تقاطع های شهر تا اواخر سال جاری با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال مجهز به این سیستم خواهند شد و دیگر شاهد خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی حتی در صورت قطعی برق شهری نخواهیم بود.

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد در خصوص چگونگی عملکرد سیستم UPS اظهار کرد: در این سیستم، یک منبع تغذیه الکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تقاطع های شهر یزد به سیستم UPS

تجهیز تقاطع های شهر یزد به سیستم UPS