مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 07:472022-06-15بين الملل

به منطقه دارالمیزان برسید


قانونی وضع کنند که اگر روستایی در شاهراه کریدوری ارتباطی این چنین پر حجم قرار گرفت و آب منطقه اش برای آبادانی دیگری هزینه کردند، خاکش را به مفت فروختند و هوا و محیط زیستش را به نابودی کشاندند، - حداقل مسئولیت اجتماعی در قبال این همه خسارت بپذیرند و گوشه چشمی هم به آنجا کنند تا اینکه این بلاها دامن اش نگیرد والسلام.

سیف اله حسنی پور .

روزنامه نگار دیگر وقت نوشتن از اینکه منطقه دارالمیزان از توابع شهرستان مهر استان فارس ، با جمعیتی بالغ بر 3000 نفر و متشکل از 13 روستاست گذشته است.

حالا دیگر همه می دانند که این منطقه در فاصله 100 کیلومتری عسلویه ، 60 کیلومتری پالایشگاه گاز پارسیان و دیوار به دیوار منطقه عملیاتی نار به عنوان یکی از مخازن تامین کننده گاز پالایشگاه بزرگ فجر جم و زیر سایه کوه پازنان واقع شده است که چندین منبع انرژی در این کوه کشف شده است.

لابد همگان به یقین رسیده اند که با گذشت قریب نیم قرن از بهار انقلاب اسلامی، هنوز در هر محفلی از دارالمیزان به عنوان منطقه محروم یاد می شود؛ منطقه ای که 3 شهید تقدیم انقلاب کرده و دارای چندین رزمنده و ایثارگر است.

منطقه ای که سالیانه بالغ بر 3000 تن محصول استراتژیک کشور یعنی گندم را تامین می کند و دیگر محصولات کشاورزی و دامی این منطقه زبانزد خاص و عام است و بگذریم از توصیف ظرفیت نیروی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به منطقه دارالمیزان برسید

به منطقه دارالمیزان برسید