مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 23:072022-06-14اجتماعي

ارائه خدمات به 16474 نفر توانخواه در معاونت توانبخشی بهزیستی استان ایلام


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: تعداد 16474 نفر جامعه هدف حوزه توانبخشی بهزیستی بوده که از این شمار 349 دانشجو و 1466 نفر نیز دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی هستند.

- صادق خزلی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حال حاضر 6 مرکز توانبخشی به صورت شبانه روزی در سطح استان برای نگهداری سالمندان، افراد دارای معلولیت و بیماران مزمن روانی وجود دارد که به صورت بخش خصوصی فعال و از طرف سازمان بهزیستی کشور  یارانه دریافت می کنند.

وی افزود: نظارت مستمر در طول سال بر این مراکز توسط بهزیستی انجام که طی چند روز گذشته با حضور بازرسین دادگستری از مراکز بازدیدهایی انجام گرفت که مورد رضایت واقع شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ایلام با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی و مشارکت افراد خیر برای خدمات دهی مطلوب به مددجویان گفت: در این زمینه با افراد خیر رایزنی و قول مساعد برای کمک اعلام شده که در صورت تحقق بسیاری از مشکلات افراد دارای معلولیت استان در حوزه تامین وسایل کمک توانبخشی برطرف می شود.

وی با اشاره به فعالیت مراکز روزانه نیز گفت: در مراکز روزانه نیز خدمات دهی به جامعه هدف در زمینه های مختلف نظیر توانبخشی، حرفه آموزی، آموزش و خدمات ویزیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 16474 نفر توانخواه در معاونت توانبخشی بهزیستی استان ایلام

ارائه خدمات به 16474 نفر توانخواه در معاونت توانبخشی بهزیستی استان ایلام