مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 16:272022-06-14اقتصادي

افتتاح 13 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان دهاقان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان از افتتاح 13 پروژه کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان دهاقان با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، آیین افتتاح 13 پروژه بخش کشاورزی شهرستان دهاقان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان استانی و محلی برگزار شد.

احمد تیموری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهاقان اظهار کرد: هفته جهاد کشاورزی  یاد آور مجاهدت و جانفشانی عزیزانی است که در سنوات گذشته علاوه بر حضور در عرصه تولید، در دفاع از کیان ایران سرافراز، از جان و مال خود گذشتند.

وی با بیان این که بهره برداران بخش کشاورزی به حق سربازان خط مقدم عرصه تأمین امنیت غذایی هستند، افزود: با همدلی،هم اندیشی، تعامل و استمرار روحیه جهادی شاهد بهبود روش ها و توسعه روزافزون در بخش های مختلف کشاورزی، ایجاد اشتغال مولد و افزایش کمی و کیفی تولید در شهرستان دهاقان خواهیم بود.

تیموری ادامه داد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 13 پروژه  بخش کشاورزی در حوزه های تولیدات گیاهی، حفظ نباتات، امور دام، طیور و آبزیان، آب و خاک و امور مهندسی، منابع طبیعی و آبخیزداری و امور عشایر به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 13 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان دهاقان

افتتاح 13 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان دهاقان