مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 16:022022-06-14اقتصادي

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی


مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از تمدید مهلت اظهار نامه های مالیاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عزیز الله عباس پور اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی در نظر دارد تا به منظور اعطای فرصت بیشتر به مودیان جهت ارائه اظهارنامه مالیاتی مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی را تا 15 تیر ماه تمدید کند.

وی افزود: 70 درصد مودیان استان که تاکنون اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کرده اند خواستار استفاده از شرایط تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم بوده اند.

عباس پور تصریح کرد: تا امروز 17 هزار و 774 اظهارنامه مالیاتی در استان ثبت شده است که از این تعداد 12628 مورد از مودیان فرم تبصره 100 ارائه کرده اند.

مدیرکل امور مالیاتی استان خاطرنشان کرد: به منظور تکریم مودیان، اجرای عدالت مالیاتی با توجه به شرایط اقتصادی کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا، تسهیل وصول مالیات و ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در تعیین مالیات میزان مالیات عملکرد سال 1399 برخی از صاحبان مشاغل با شرایطی به صورت مقطوع تعیین می شود.

وی درخصوص شرایط بهره مندی مودیان از مالیات مقطوع گفت: باهدف تعامل و تکریم مؤدیان و با اخذ مجوز از مراجع قانونی ذیصلاح، دامنه شمول تبصره ماده 100 افزایش یافته و مؤدیان با فروش کمتر از 100 برابر معافیت ماده 84، میتوانند مالیات سال 1400 را به صورت مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی

تمدید مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی