مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-14سياسي

وضعیت نامناسب امامزاده سیدمحمد اقلید نیازمند رسیدگی مسئولان


آستان مقدس امامزاده سید محمد، ازجمله اماکن مذهبی شاخص شهرستان اقلید است که در تمام طول سال به ویژه فصول بهار و تابستان، شاهد حضور گردشگران و زائران بسیاری از نقاط مختلف است اما وضعیت نابسامان این بقعه متبرکه موجب گلایه برخی از زائران شده که توجه و همت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، این شهرستان که یکی از شمالی ترین نقاط استان فارس است، ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف داشته و وجود دریاچه کافتر، تنگ براق، کوه بل، قدمگاه سده، چشمه بالنگان، باتلاق گور بهرام، آسپاس، حوضچه دختر گبر، امامزاده سیدمحمد،  چشمه محمد رسول الله، منطقه بصیران، سرداب، بید سبحان، پارک انقلاب، پارک پارسیان، باغ گل خارستان، قلعه شهرآشوب، فی منی حسن آباد، قوره دان، امامزاده اسماعیل و چشمه های متعدد، فضاهای فرح بخش و زیبایی را در جای جای این شهرستان به وجود آورده است و ازجمله جاذبه های طبیعی شهرستان اقلید محسوب می شوند.

علاوه بر جاذبه های طبیعی، گردشگری، صنایع دستی، فرهنگی و.

موجود در سطح شهرستان اقلید، وجود امامزاده های شاخص و اماکن مذهبی شناخته شده و معروف از دیگر ظرفیت های این شهرستان به شمار می رود.

آستان مقدس امامزاده سید محمد، ازجمله اماکن مذهبی شاخص شهرستان اقلید است که در فاصله 79 کیلومتری جنوب شرقی شهر اقلید و در نزدیکی دریاچه کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب امامزاده سیدمحمد اقلید نیازمند رسیدگی مسئولان

وضعیت نامناسب امامزاده سیدمحمد اقلید نیازمند رسیدگی مسئولان