مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-14بين الملل

رسانه های عبری: گردشگران «اسراییلی» به هشدارهای تل آویو بی توجه اند


منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی اذعان می کنند که گردشگران «اسراییلی» در ترکیه نشبت به هشدارهای تل آویو برای خروج از این کشور بی توجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری و رسانه های رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کردند که هزاران اسراییلیِ در ترکیه هشدارها و درخواست های تل آویو مبنی بر ترک فوری استانبول را جدی نمی گیرند.

طبق گزارش پایگاه خبری العربی الجدید ، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که هزاران اسراییلی در ترکیه به هشدارهای رسمی اهمیتی نمی دهند و از لغو پروازهای خود به این کشور خودداری می کنند؛ در حالی که رژیم اشغالگر هشدارهای خود را در مورد سفر به استانبول تشدید کرده است.

هشدارهای تل آویو دیروز (دوشنبه) به اوج خود رسید و وزیر امور خارجه یاییر لاپید از اسراییلی ها خواست که در اسرع وقت ترکیه را ترک کرده و به سرزمین های اشغالی برگردند.

این درخواست در میان گزارش های روزافزون رژیم صهیونیستی مبنی بر مداخله سریع سرویس های امنیتی اسراییل اعلام شد؛ تا به گروهی از اسراییلی ها هشدار دهند و از گردشگران بخواهند به هتل هایی که در آن اقامت دارند باز نگردند.

لاپید در این باره ادعا کرده است: به دنبال یک سلسله حملات ایران علیه اسراییلی هایی که برای تعطیلات به استانبول رفته اند، از اسرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عبری: گردشگران «اسراییلی» به هشدارهای تل آویو بی توجه اند

رسانه های عبری: گردشگران «اسراییلی» به هشدارهای تل آویو بی توجه اند